Data e postimit: 2018-10-24 15:05:02
Lexime: 2692
fytyra e saj
Lloji: Analize letrare
Tema: ktheni poezine ne proze
Autori: besnik kaci
Shkolla: qemal stafa
Klasa: 8
Qyteti: durres
E-mail: besnikkaca00@gmail.com


si vajza ime e bukur nuk ka asnje kur ecen shko zi zog e mbase me zerin e saj e ngre plote harmoni i ndan floket ne mes dhe rrethas ve gershetin qe i shkelqen krejt ne zi te zez e ter mend e mall te thelle syte e saj shkelqejne si hene

Vepra te ngjashme
Autori: Marina Reverte · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nje i verber
Ai ka nje jete nje jete si te gjithe ne por ne syte e tij shfaqen gjithmone re Bashke me panikun ecen neper trotuar koken ngre nga qielli me syte duke qare. Nje bastun prej druri gjithmone e shoqeron behet syte e tij gjithcka i tregon Je...
Autori: Bruna · Lloji: Anekdota · Tema: Nena
I thote Nena vajzes : Shko laj pjatat.. Vajza -O Nene une kam lindur per gjera me te medha... Nena -Ok pra shko laj tenxheret
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Yllka · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena
Nena me duar te arta Keto disa vargje ty nene po ti shkruaj Me ato duar te arta qe cdo gje gatuan Dua qe te te them Je plot dashuri e plote gezim e shume harmoni Je drita qe shkelqen ne qiellin e kalter Ti moj nena ime qe me gatuan ...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Liria
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po pris...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ketu flitet per nje vajzë e cilla e kishte bjere nje fustan te ri.
Ishte një vajzë, E bukur si selvi, Nuk kishte fustan, Për të shkuar ne Prishtinë. Vazja I tha: Mama nuk kam fustan, I kam te vogla, Duhesh të blesh si sahat. E bleti e ëma e saj, Vajza u gëzua, Veshi per ne shkolle, Që të shkoj. ...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: dRiTaRe zEmRe
RRI HENA ne dritare edhe diellin pret me mall pret e shkreta , me ore pret dhe ne zemer digjet krejt mirepo dielli si qapken shpejt i vjen ne dritare edhe embel e puth ne faqe henen lozonajre dhe lehte-lehte ne vesh tinez diqka i thote- ...
Autori: Englantia Ismajlaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: POEZI
Qyteti im, te peisazh i zymte, ku natyra penloi ashper, duke hedhur ngjyra te errta, pa kursim. Qyteti im, Ti poeme e dhimbjes, e kenduar vajshem, plage qe dhemb dashuri e brishte. Qyteti im, Rrethuar nga male,fusha dhe lendina, ne erresiren e...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Kujtimet
Sa vite kaluan!E mban mend? Se une as sekondat s’harroj! Jo , jo madje as zerin tend! Cdo tingull vazhdoj numeroj! Cudi do te duket, e di ! Gjithcka ty te ngjan pakuptim Po kjo nuk te tremb kurrsesi . Ashtu sic s’te trembi emir im. Sa vite kal...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: erona bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesin
o mesuesi im i dashur me sa mall qe te kujtoj un ne zemer te kam pasur miresin kurr sta harroj . mendjen time ti e ndrite me gezim e dituri ti si vajzen tande me rrite ti me bane te jem njeri . Disaher me ke qortue kur mesimet si meso...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME M...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com